Regulamin Konkursu

X EDYCJA KONKURSU – 2024
Obecnie trwa nabór do X edycji Miejsce Przyjazne Seniorom 2024-2026.

Organizatorami konkursu jest Warszawska Rada Seniorów, Dzielnicowe Rady Seniorów oraz Miasto Stołeczne Warszawa. Ze strony Miasta konkurs realizuje Biuro Pomocy i Projektów Społecznych, Zespół Realizacji Polityki Senioralnej.

Warunki uczestnictwa
Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić wniosek o przyznanie certyfikatu (Załącznik nr 1) i dostarczyć go do Kancelarii Urzędu m.st. Warszawy, Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, z dopiskiem „ZGŁOSZENIE do konkursu Miejsce Przyjazne Seniorom”. Wniosek musi zostać dostarczany jedną z wybranych ścieżek:

  • osobiście,
  • za pośrednictwem poczty tradycyjnej na w/w adres,
  • jako skan wniosku w formie cyfrowej przesłany na adres: senioralna@um.warszawa.pl

Terminy konkursu

  • do 31.12.2024 r. – nabór wniosków (decyduje data wpływu);
  • do 15.01.2025 r. – ocena formalna wniosków przez Biuro Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu m.st. Warszawy oraz ich przekazanie do dzielnicowych rad seniorów;
  • do 15.03.2025 r. – rozpatrzenie wniosków przez dzielnicowe rady seniorów;
  • do 15.05.2025 r. – decyzja Kapituły Konkursu o przyznaniu certyfikatów;
  • do 30.06.2025 r. – uroczyste ogłoszenie wyników wraz z wręczeniem certyfikatów oraz indywidualnych wyróżnień podczas Gali Konkursu Miejsce Przyjazne Seniorom.

Załączniki:

Regulamin Konkursu Miejsce Przyjazne Seniorom 
Załącznik  1
Załącznik 1a 
Załącznik  1b
Załącznik  2
Załącznik  3
Załącznik 4