Kto może skorzystać z usługi?
Z usługi może skorzystać senior w wieku 75+ mieszkający w Warszawie.
Jakie naprawy mogą być wykonane?
Przedmiotem Usługi jest bezpłatna pomoc przy drobnych domowych usterkach takich jak wymiana kranów, montaż żyrandola, zawieszenie luster.
Jak zamówić usługę?
Zgłoszenia przyjmowane są pod poniższymi numerami telefonów:
507 978 378 – Mazowiecki Okręgowy Oddział PCK
22 614 13 16 – Fundacja Pomoc Potrzebującym
729 834 448 – Fundacja Edukacji Nowoczesnej.
Jak często senior może skorzystać z usługi?
Senior może skorzystać z usługi jeden raz w miesiącu. W wyjątkowych sytuacjach koordynator Usługi zdecyduje o zwiększeniu liczby Usług.
Koszty usługi
Całkowity koszt usługi nie może być wyższy niż 200 zł.
Jeśli koszt wykonania naprawy przekroczy 200 zł, osoba, u której jest realizowana usługa, dopłaca różnicę.
W przypadku konieczności zakupu dodatkowych materiałów do wykonania Usługi możliwa jest druga wizyta pracownika technicznego w ramach jednego zgłoszenia.
Przy realizacji Usługi w ramach jednego zgłoszenia koszt zakupu materiałów nie może przekroczyć 80 zł.
Koszt zakupu materiałów przekraczający 80 zł pokrywa Senior zgłaszający usterkę.
Skargi i wnioski
Skargi, wnioski i uwagi na temat Warszawskiej Złotej Rączki dla Seniora przyjmuje Biuro Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu m.st. Warszawy.
Jeśli masz jakieś uwagi, zadzwoń pod jeden z podanych numerów telefonu: 22 443 14 91, 22 443 14 38 lub napisz na adres poczty elektronicznej senioralna@um.warszawa.pl.
Termin świadczenia usługi.
Projekt będzie realizowany do 31 grudnia 2023 r.